031.437.87.92
0item(s)

Nu aveti produse adaugate in cosul de cumparaturi.

Tocmai ai adaugat acest produs in cos:

Service si garantii

Produsele comercializate pe site-ul nostru beneficiaza de garantie de conformitate si comerciala in urmatoarele conditii :

  Value Telecom S.R.L. in calitate de importator in Romania al produselor comercializate, declara ca produsele vandute corespund tuturor conditiilor calitative potrivit declaratiei de conformitate. Producatorul garanteaza buna functionare si durabilitatea produsului pe intreaga perioada de garantie, calculata de la data achizitionarii produsului de catre consumator, conditionat de montarea acestuia intr un cadru specializat. Value Telecom S.R.L. in calitate de importator va acorda aceeasi durata de garantie primita de la producator. In eventualitatea defectarii unui produs, pentru solutionarea cat mai rapida a problemelor legate de garantie, va rugam sa anexati factura fiscala. Pentru consumabile, respectiv elemente de uzura, nu se acorda garantie. In caz ca produsul nu mai poate fi reparat, vanzatorul va inlocui produsul defect cu unul corespunzator in maximum 15 zile calendaristice de la constatare, prelungindu-i termenul de garantie cu perioada neutilizarii acestuia. Aplicarea garantiei se va face in conformitate cu Legea 449/2003. Produsele care prezinta in perioada de garantie defecte de fabricatie, care nu mai pot fi reparate, vor fi inlocuite cu altele noi.

  Vanzatorul, respectiv producatorii, pot fi exonerati de raspundere si garantia poate fi anulata in urmatoarele cazuri :

- daca defectarea s-a produs din cauza nerespectarii de catre consumator a instructiunilor de instalare, punere in functiune, utilizare, intretinere, manipulare, transport.

- echipamentul s-a defectat datorita unui montaj incorect sau datorita montarii impreuna cu piese conexe uzate, defecte sau modificate.  

- echipamentul s-a uzat sau deteriorat in urma suprasolicitarii, intretinerii incorecte, nu a stabilit verificarile si reglajele ulterioare, conform tehnologiei de montaj sau a celei impuse de producator.  

- demontarea in parti componente sau subansamble a produselor ori deteriorarea sigiliilor aplicate de producator sau de atelierul specializat, deteriorarea ori distrugerea produsului din culpa consumatorului datorita contactului cu produse chimice agresive sau apropierii de surse de caldura.

- echipamentul prezinta urme de lovituri, indoituri, zgarieturi, deformari, rupturi.   seria/marcajul/codul constructiv sau de identificare al produsului a fost sters sau acesta prezinta marcari ori stantari artizanale; in urma sesizarilor de defectiune in garantie, iar la constatare se dovedeste ca defectiunea este cauzata de alte componente/piese conexe. In principiu se stabileste ca marfa comandata si livrata corespunzator nu poate fi returnata.


  In cazuri exceptionale, exista posibilitatea returnarii marfii respectand conditiile de mai jos si in urma acceptului nostru in scris. Pentru fiecare retur de marfa, vom calcula costuri de manipulare si retur la furnizor iar produsele trebuie sa fie in stare corespunzatoare pentru revalorificare. In cazul in care returnarea de marfa este din vina noastra, taxele de manipulare si retur la furnizor vor fi suportate de Value Telecom S.R.L. (poate fi vorba de livrari eronate). Problemele de livrare care implica societatile de curierat sau alte firme de transport, vor fi solutionate direct cu acestea. Reclamatiile referitoare la neconcordanta dintre marfa si factura sau clauzele garantiei se admit numai daca acestea sunt sesizate in scris, in maximum 1 zi de la livrare. Reclamatiile altele decat cele referitoare la calitatea marfii se vor depune in scris in termen de maximum 2 zile de la livrare. Orice litigiu care apare intre parti cu privire la garantie se solutioneaza pe cale amiabila, mediere, arbitraj sau conciliere. In cazul in care nu se ajunge la un consens intre parti, litigiul se va inainta spre solutionare Judecatoriei competente.

Procedura de trimitere a produselor in service

Daca intampinati probleme cu unul din produsele cumparate de la noi si acesta se afla inca in perioada de garantie, va rugam sa transmiteti o solicitare la adresa tehnic@tele-grup.ro. Produsele aduse sau expediate in atentia Departamentul de Service trebuiesc sa fie complete, sa contina toate accesoriile (recomandam sa fie aduse / expediate in ambalajul original sau un ambalaj adecvat) si insotite de o copie a facturii fiscale de achizitie, a certificatului de garantie original al producatorului

Produsele care necesita acordarea garantiei pot fi expediate la adresa: Bucuresti, Episcopul Radu, Nr. 8 A, Sector 2, cu mentiunea "Pentru Departamentul Service" In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.

Programul de lucru al departamentului service: 09.00 - 17.00, luni-vineri .

Costul de transport tur-retur pentru produsele aflate in garantie cade in responsansabilitatea firmei nostre. Perioada de solutionarea a unei reclamatii service este de 15 zile calendaristice.

Reparatii post garantie sau servicii post-vanzare

Produse care nu mai intra in incidenta garantiei sau se defecteaza din vina cumparatorului pot fi reparate contra-cost. Pentru aflarea termenului de solutionare cat si o cotatie cat mai precisa va rugam sa luati legatura cu departamentul vanzari la adresa de e-mail vanzari@tele-grup.ro

In portofoliul nostru exista produse sau echipamente mai complexe, pentru care functionarea acestora implica realizarea de calibrari la un anumit interval de timp prescris de producator. Prin urmare punem la dispozitia dvs. serviciul de calibrari echipamente. Mai multe detalii despre acest serviciu puteti afla aici . Pentru disponibilitatea serviciului pentru echipamentul dumneavoastra cat si cotatia de pret va rugam sa luati legatura cu departamentul de vanzari.