Livrare produse
Produsele comandate prin intermediul magazinului online pot fi expediate prin :
- intermediul curierului rapid FAN Curier (la cerere se pot expedia si colete prin intermediul altor curieri prezenti pe teritoriul Romaniei);
- livrare prin intermediul curierilor proprii (valabil in mare parte pentru expeditiile pe teritoriul orasului Bucuresti);
- ridicate personal de dvs. de la punctul nostru de lucru din strada Episcopul Radu, nr. 8A, Sector 2, Bucuresti;
Termenul ferm de livrare va fi comunicat de catre consultantul de vanzari doar dupa preluarea comenzii. Este important sa nu uiti faptul ca simpla adaugare a produselor in cos nu reprezinta comanda ferma. Termenul de livrare se calculeaza din momentul confirmarii ferme a comenzii de catre operatorul de vanzari (prin telefon sau e-mail). Pentru comenzile achitate prin transfer bancar, termenul de livrare se va calcula de la momentul recepționării in contul SC Value Telecom SRL a plății integrale.
Costul de transport
Costurile de transport percepute de firma noastra sunt urmatoarele:
a. GRATUIT pentru comenzile care depasesc 2.500 RON fara TVA. Transportul este suportat de Value Telecom SRL.
b. de la aceasta regula de transport fac exceptie produsele foarte voluminoase si grele cum ar fi cabinetele, role de cablu cupru, tamburi de fibra optica, accesorii metalice de montaj cabluri si altele. Pentru aceste produse clientul plateste transportul integral. Costul exact de transport va fi comunicat de consultantul de vanzari care va prelua comanda dumneavoastra.
c. Pentru comenzile mai mici de 2.500 lei fara TVA, costul transportului este variabil si se calculeaza in functie de greutatea si destinatia coletului. Acest cost este mai mic, de regula, pentru punctele de livrare din reteaua Fan Curier, iar pentru localitatile care se afla in afara ariei de acoperire Fan Curier, unde se vor percepe km suplimentari, la costul de transport mai este adaugat un cost suplimentar aferent numarului de km suplimentari. Acest cost va fi comunicat de consultantul de vanzare in momentul confirmarii telefonice a comenzii.
Informații despre stoc
Termenul de livrare depinde in mod esential de disponibilitatea fizica a produsului. Informatia de stoc este vizibila in pagina fiecarui produs si se actualizeaza in timp real. Statusul poate fi afișat în variantele prezentate mai jos și trebuie interpretate astfel:
- In stoc - produsul se află în stoc într-o cantitate pe care o estimăm ca suficientă pentru ritmul actual de vânzare. Termenul de livrare pentru produsele din stoc este de 24/48 ore, daca se opteaza pentru livrarea prin curier. Se pot ridica pe loc, in intervalul orar 9-17, din showroom, fara o notificare in prealabil.
- In stoc furnizor - termenul de livrare in acest caz variaza in functie de cantitatea comandata si furnizor. Intervalul de livrare variaza intre 7 zile calendaristice si un maxim de 30 de zile calendaristice. Exista posibilitate ca unele produse ca aiba un termen de livrare mai mare. Acest lucru va fi comunicat de agentul de vanzari care se ocupa de comanda dumneavoastra.
Programul de livrări FAN Curier
Luni - Vineri in intervalul: 10:00 - 18:00
Sambătă in intervalul: 09:00 - 14:00
In cazul livrarilor de sambata se percepe o taxa suplimentara de 7 lei (TVA inclus).
Manipulare si transport
Toate produsele sunt pregatite corespunzător in vederea mentinerii integritatii acestora pe durata transportului. La pregatirea pentru transportul prin curier a produselor voluminoase sau cu greutate mare se percepe o taxa de manipulare, in functie de tipul produsului.
Produsele vor fi expediate impreună cu următoarele documente:
- factura fiscală;
- certicatele de garanție aferente;
- manualele de utilizare furnizate după caz, de către producător sau de către importator.
Absența oricăruia dintre aceste documente trebuie notificata în termen de 48 de ore de la recepționarea produselor prin Email la office@pro-networking.ro.
În cazurile în care nu vei fi găsit la adresa de livrare menționată, în intervalul orar stabilit de comun acord, curierul va va contacta pentru a conveni detaliile unei noi livrări. Dacă livrarea nu va fi încheiată nici la a doua tentativă, coletul ne va fi returnat și ne rezervam dreptul de a anula comanda. Vei putea relansa comanda de pe site.
Dacă informațiile legate de facturare și livrare pe care ni le-ai furnizat se vor dovedi eronate sau incomplete, nu putem garanta respectarea termenelor de livrare. Vom incerca sa te contactam, in limita timpului disponibil, pentru a stabili un nou termen de onorare a comenzii. In cazul in care nu primim nici un semn din partea ta in 24 de ore, ne rezervam dreptul de a anula comanda.
În cazul în care numărul coletelor diferă de cel specificat în documentele de transport sau coletele prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, îți recomandăm să refuzi recepţia lor prin redactarea unui proces verbal constatator in prezenta curierului şi să ne semnalezi acest incident in termen de o ora printr-un email la office(at)pro-networking(dot)ro sau la telefon. Orice reclamatie ulterioară cu privire la aceste aspecte va fi considerata nula si nu va putea fi luata în considerare.
Conditii speciale de livrare
Pe durata livrării pot interveni factori externi care pot produce întârzieri independent de voinţa noastră sau a curierului: condiţii meteorologice nefavorabile, accidente, alte blocaje rutiere. În momentul în care vom avea cunoştinţă despre apariţia acestor cazuri, vă vom informa cât de curând posibil despre situaţia expeditiei.